sreda, 25. september 2013

Kaj mi je prineslo to poletje :)

zaradi naslednjih besed je nastal tale blogec :)

~ zvezdnato nebo in tiste čarobne utrinke
~ petje s kitaro ob tabornem ognju
~ naučila sem se, da solze niso znak šibkosti, ampak da so to tiste kapljice, ki umijejo očke, da potem vidimo bolj jasno
~ da roka na rami in tiste besede, lahko kakšen dan pomenijo več kot karkoli drugega
~ da je slovo, kljub temu da je težko – nov začetek nečesa novega/čudovitega
~ da imam ob sebi najboljše prijatelje, katerih uho, spodbudna beseda, nasvet in objem pomagajo 200%
~ da si TAK kot SI, najboljši
~ da vsa supermegafantastična doživetja, izzivi, norosti… ne dosežejo svojega namena, če jih nimaš časa podoživeti
~ da je nevihta res lepa, da odpira obzorja in se po njej nebo res zjasni – dobesedno
~ da je včasih vse kar moram storiti, le 100% zaupati Njemu, ki ima zame boljši načrt kot bi si ga jaz lahko zamislila v sanjah
~ da ima noč svojo moč in da so pogovori na podaljšani straži ob tabornem ognju dokler te ne prežene dež, neprecenljivi
~ da otroci, ko rečejo »rad te imam« in »pogrešam te« - mislijo resno
~ da se je potrebno včasih tudi ustaviti
~ da je najboljši občutek, ko se blaten v dežju podiš za žogo in odmisliš vse
~ da imam najboljše sovoditelje in da mi v SKVO-ju nikoli ne bo dolgčas
~ da se najboljše stvari zgodijo, ko najmanj pričakuješ,
~ »Kdor hoče videti, mora gledati s srcem. Bistvo je očem nevidno« (Mali Princ)
~ da me drugo leto čaka ene par porok, 2 birmi, 1 maturanc, 4 okrogle (2x 50, 80, 90) pa še kej
~ da je bila letošnja Stična FantaSTIČNA
~ da si moraš za ustvarjanje vzeti čas, tudi če ga nimaš
~ da je včasih tisto, »kar je prav« tudi težko narediti
~ da tega poletja še ni konec
~ da je najprijetnejši občutek, ko ti otroček zaspi v naročju
~ da je moč molitve neizmerna
~ da se čudeži še vedno dogajajo
in
~ da ima ta pesem eno lepših in bolj pomenljivih besedil in da mi ne gre iz glave :)
God will make a way,
where there seems to be no way.
He works in ways we cannot see,
God will make a way for me…

Ni komentarjev:

Objavite komentar