petek, 30. maj 2014

zakaj skavtska voditeljica ?

Zakaj skavti? Zakaj skavtska voditeljica? A se nebi bolj splačalo poiskat fajn plačan študentski šiht, namesto vlagat milijon prostovoljnih ur v skavte, srečanja, tabore, načrtovanje in preverjanje, odnose, sodelovanje, prilagajanje, sklepanje kompromisov, konec koncev v delo na sebi - ne moreš namreč dajati naprej, česar sam nimaš. Odgovor je preprost: NE, NIKAKOR!

Niso tako neumne besede, da so najboljše stvari v življenju zastonj. Ni ga namreč denarja, ki bi plačal vsa doživetja, izkušnje, večere ob tabornem ognju, prepete pesmi, valjanje po blatu, poti preživetja, pogovore pozno v noč, žulje, praske, hotel s tisoč zvezdicami, zapečen twist in hrenavke, srečo, sproščenost, pa tudi razočaranje, ko kljub vloženemu trudu ne uspe, dobronamerno kritiko, zaradi katere lahko rastem in postajam boljša, zadovoljstvo in hvaležnost ko uspe in je trud neštetokrat poplačan, blagoslov, ki sem ga vsak dan deležna, ko imam za vratom rutko ali ne.

Jezus je rekel: "Zastonj ste prejeli, zastonj dajajte." (MT 10,8) in prav je tako. Šla sem na taborne šole in pripravila korak voditelja (Kateheze po 10 skavtskih zakonih. Z veseljem pošljem, če bi komu (ne samo skavti) prav prišle. - napiši v komentar, fb, mail)

Mnogo bolj pomembno pa se mi zdi, da sem kot klanovka na služenju v četi in nato pomočnica voditelja rasla kot jaz, kot oseba. Če samo pomislim, kako grozna, tečna... sem bila na začetku, me kar zmrazi. Kako so me lahko prenašali :(

Ampak Bogu hvala, da lahko rastem, da lahko popravljam napake, da se iz izkušenj učim, da lahko prekinem slabe vzorce, da se lahko trudim postati boljša, da se lahko trudim premagati sebe. Kajti edino pravo tekmovanje je tekmovati s seboj - postati boljši kot si bil včeraj.

Ni komentarjev:

Objavite komentar